Direktlänk till inlägg 15 oktober 2007

En dildo i munnen?

Av Andersson - 15 oktober 2007 21:19

Ni ber om sex! Ni får sex! 


En sak som kommit nu de senare åren är alla smygdildosar i vanliga affärer.  Vanliga hygienartiklar som tandborstar och rakhyvlar som man först när man kommer hem upptäcker är "dildosar". Morgan visade mig sitt senaste dildoköp i våras innan han flytta. En tandborste i ganska typisk modern hightech stil. Han blev medveten om sitt köp av sexleksaker först när han kom hem och fatta inte hur de kunde ta 50 spänn för en vanlig tandborste i affärn.

I alla fall så skulle jag handla tandborste idag och jag ville köpa en tandborste och inte en dildo. Det blev en fin utan batteri och vibrator. Lite feminin i färgen kanske men man tänker ju lite genus och går emot strukturerna.

Det finns även för er kännedom även dildorakhyvlar som man bör passa sig för. Tillverkas av Gillette och är riktad till män.


Jaja! Jag vet att det kan va gött att dildoa lite grann ibland men det får faan hållas isär på vad som e en tandborste och rakhyvel!


 
 
Kajsa

Kajsa

15 oktober 2007 21:35

Det är bra - fortsätt så.

http://kajsan.bloggagratis.se

 
Camilla

Camilla

16 oktober 2007 18:56

Tack för upplysningen :) Jag tycker det är för kort straff!

http://cutie.bloggagratis.se

 
Maja

Maja

16 oktober 2007 20:16

jo jag vet att det är fejk nu :)

http://majapirayan.blogg.se

 
Ingen bild

Kajsa

17 oktober 2007 09:10

Nej, inte redovisningsskiten. Men det gör jag idag istället =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andersson - 16 november 2007 00:37

Här e en fin låt.

aa

Av Andersson - 16 november 2007 00:11

Ute lite ikväll. Väldens Bar med erik å pullan. sen kom lillkarin och sist pierre å rickard. "Jag gick till baren å beställde två glas öl" som pontiak så poetiskt sjöng (eeh najaa?) Sen åkte vi med Karin till Donky å käka. Karin e färsking på köra ...

Av Andersson - 14 november 2007 16:15

Kan fylla en hel bloggsida med skit just nu men jag struntar i det. over and out....

Av Andersson - 12 november 2007 09:19

Det behövs lite krydda för att måndagsångesten ska försvinna, såsom bra intressanta nyheter som får en att vilja se framåt. Nu ska jag va ordentlig å gå iväg till skolan å plugga på tentan. I eftermiddag blir det "träff" med Elias. Ska försöka klämma...

Av Andersson - 11 november 2007 12:20

Igår va det fest hos Pullan. Vi käka pizza å drack öl i hans festlokal. Sen vart det sent och ingen ville dra ut så jag drog själv till trappan och det sög. Kände typ ingen. Drog tillbaka till festen och sen fick jag med mig Gurra å Elin vi träffa på...

Ovido - Quiz & Flashcards