Alla inlägg under juli 2007

Av Andersson - 29 juli 2007 21:40


50 cent - P.I.M.P

Ace of base - cruel summer

Kent - 10 minuter för meg själv

Sisqo - thong song

the Knife - neverland



I helgen va jag hos mamma å pappa igen. På lördagkvällen tjata jag på pappa att hänga med en kort sväng till varvet. Vi åkte till varvet och drack varsin öl. Jag fick bjussa. Det va show med musik å så. Två personer, en kille å en tjej som va utklädda till 80-talsrockers. Tjejen hade riktigt sexiga kläder, nätstrumpor och sånt, hon såg ut som nåt hämtat ur girls girls girls videon med mötley crue.. eller vilken strippbar från 80-talet som helst.. typ..

De körde lite bra låtar typ Bon Jovi, AC/DC, Guns n roses, Led Zepelin osv..   Lite rök o lampor på scen också. Det e i såna lägen jag skulle vilja ha kamera i mobilen.. sen åkte vi hem å såg på filmen "Doom" baserat på dataspelet med samma namn. Ett spel som jag fö. själv spelade när jag va liten.


Av Andersson - 26 juli 2007 21:18

När jag gick hem hitta jag en tjuga liggandes på gatan. Det var nån som skrivit summer med bläck på den. Jag har aldrig hittat annat än mynt tidigare på gatan.


NU är det bara två veckor kvar av jobbet. Det har varit en bra sommar att jobba på, kasst väder.

 + med att jobba som plit: Ganska slött och enkelt. Transport och rättegångsbevakning är bäst. Ofta söta tingsnotarier man kan vila ögonen på. Handklovar är kul att använda. Calle är en mästare med bojorna.

Man vet sanningen om de stora rubrikernas män.


...minus: Man kan bli stannad eller trakaserad på gatan om man har uniformen på sig. Nu går jag inte unifomerad allt för ofta men det har hänt för många gånger ändå.



Längtar till pluggstart  lite. Jag har bra idéer om D-uppsatsen. Sen vill jag ta upp träningen med Leo.


Min TV är på lagning så jag laddar ner allt jag vill se och ser det på datan, nu har jag kollat på massa south park och sen första avsnitten av The O.C Jag har egentligen sett i princip hela serien men de allra första avsnitten är ändå bäst så jag ser dem igen.









Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards