Alla inlägg under oktober 2007

Av Andersson - 26 oktober 2007 12:35

Helg, pengar å (nästan) allt annat som gott i livet. Starta med en fet sovmorgon.

Idag ska jag testa mina arma knän som fått vila lugnt de sista månaderna. Undrar hur det kommer kännas :S Dom har inte mått bra dom stackarna.. kanske e permanent fucked up 4 life. :>(



Önskelistan: 

Träning med både Danne å Gurra.

Fest

Romans 

Hockeyseger


Jag vill resa iväg med kompisarna...


Av Andersson - 25 oktober 2007 13:42

Man arbetade på bra denna morgon och förmiddag och nu är det klart. Frågan e vad man ska göra nu.. helg hm hmm

när man väl får friheten vet man inte vad man ska göra med den.. men när man inte har den så vet man precis vad man vill göra..

Av Andersson - 24 oktober 2007 22:52

Snart sitter man bakfull å go i himpan igen å gastar på bortalag å domarjävel, jublar när det blir mål gör jag också. Fan så fint det e att avslita helgerna så! Fan så bra

10-2 igen för Hästarna! Söndag smäller det igen! Wohoo!

Av Andersson - 24 oktober 2007 20:43

Lite "nattbilder"


Av Andersson - 23 oktober 2007 10:41

Tisdag. Nu idag har jag seminarie, usch tycker inte om att presentera saker. blääää

Onsdag. Plugga

Torsdag. Skriva klart min essä till deadline, ser inte ut att bli några allvarliga problem med.

Fredag. Städa å göra fint hemma

Lördag. Ordna med fest!

Söndag. Who knows..


Av Andersson - 22 oktober 2007 15:49

"höhöhö.. ba pysssschhh!"

"Här har vi Lisa helt okej asså jävligtööhh.."

"Aoff! (mmmmm) Vilken jävla ozzi!"


Av Andersson - 21 oktober 2007 13:49

Ja först lite mys hos Kalle å Kajsa sen gick jag å TG själva till Världens. Sen gick jag själv Palace. Stod i kön där i 30 jävla minuter och bevid mig stod en kort kärring och bara malde på. Hon var övertygad att jag inte var svensk, för jag såg inte svensk ut. Inte svenska drag i ansiktet eller så. Hon gissa att jag va kanadick eller amerikan. Sen var hon övertygad att jag spelade hockey, jag sa nej först men insåg sedan att det skulle bli kul att ljuga ihop några historier så efter några minuter va jag hockeyspelare, hade en tjeckisk pappa och hade spelat Collegehockey i USA. Jag va vänster forward och rightare.

Sen sa hon att jag hade problem med min tjej, att jag va tvungen att säga det till henne vilket jag lovade att göra.

Vad exakt jag skulle säga kom aldrig fram. Sen ringde jag Danne och fick veta att de va på Hugos istället så 30 minutrs teater var därmed över.

Efter Hugos käka vi kebab.

Sen blev vi lite kissnödiga och gick för att kissa i nån gränd.

Då kör en snutbil upp i våra arslen och de plockar Danne å Macke. 800 kr i böter. Jag lyckades glida undan trots att jag kissa närmast polisbilen. Lite tur där. =)




Ovido - Quiz & Flashcards