Alla inlägg under maj 2007

Av Andersson - 30 maj 2007 12:09

Detta är min nya mer personliga blogg. Här kommer calles stora tankar och idéer att spridas.



Renoveringen av fönstren i min lägenhet fortgår allt jämt. Imorse rinde det på dörren och två målare släpps in. Jag har varit vaken i ca 3 minuter och släpper in mina ärade gäster i kallingar å morgonstånd. Nä stånd hade jag inte får då hade jag inte öppnat.  De såg ändå lite besvärade ut, mer än mig för jag börjar bli van. Ena veckan är det snickare, nästa är det murare och nu är det målare. Jag hade liten rolig diskussion med muraren för nån vecka sen om det där. Han hade fått uppgift om att grannlägenheten var tom kl 8 00 och klev in (han hade nyckel) och där låg ju en kille å en tjej å sov eller va de nu gjorde. Stackan blev utkörd på fyra röda och kom till mig. Vi prata lite om vem det är mest pinsamt för, de i lägenheten eller honom.

Det är lite jobbigt men det blir ju fint.

H det bra.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards