Alla inlägg den 3 oktober 2007

Av Andersson - 3 oktober 2007 21:07

Några "knäppa" grejer jag tänkt på


1 Fejka att man är gay på nya arbetsplatsen.

Säg att jag får ett jobb i en stad jag känner igen och fejkar att jag är gay från första dagen bara för att se hur man skulle bli mottagen. Det kan iofs bli lite svårt att hitta nån tjej då.


2 Det traumatiserande självmordet.

Om man ska ta livet av sig ska det ske med lite "uppmärksamhet".

Om man följer min plan här lär du hamna på löpsedlarna.

Hitta en grundskola med många våningar. Tanken är att du ska hänga dig, genom att kasta dig ut genom ett fönster med snaran om halsen så att nacken bryts omedelbart. Det ska ske när många är utanför och ser det hela. För att göra det hela mer effektfullt ska du innan du hoppar ta av dig alla kläderna, hälla några liter blod över kroppen så att det ser äckligt ut. Som grädde på moset häller du några liter bensin över huvudet som du antänder  

sekunden innan du hoppar. Det du får då lär likna nåt från helvetet och kommer garanterat traumtisera vilken snorunge som helst.




Ovido - Quiz & Flashcards