Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av Andersson - 9 oktober 2007 20:30

Danne eller vem det nu var som sa det först, men det är faan sant! Man blir starkare på hälso. Jag vet inte om det är luft i deras vikter eller om det är det lite 'ruffiga' med stället som får en att komma i en primitivt mental styrkebalans men man lyfter faktiskt tyngre där.

Sen är stället lite mer 'trash' över, så man kan klä sig som en slashas eller sjabbiak utan att sticka ut.




Av Andersson - 9 oktober 2007 16:35

har jag varit på föreläsning. En bra sådan för en gångs skull! Det handla om Genus och det va en gästföreläsare som höll i den och det blev bra. Sen kopierade jag kriffe och kirsson lite och fika på skvallertorget. Det blev kaffe, winerbröd och lite snack. Vädret va höstfint också, lite kyligt men med blå himmel och sol.

Ikväll ska jag gymma med Kalle och TG. Hoppas jag inte känner mig så sjuk den här gången.

Ovido - Quiz & Flashcards