Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av Andersson - 27 augusti 2007 20:31

Jag har blivit utmanad av Kajsa

Utmaningen går ut på att man ska berätta 8 saker om sig själv:

  • Jag gillar vara för mig själv då o då 
  • Jag är en sucker för Lost o tecknad samhällssatir
  • Jag önskar att jag hade varit idrottsstjärna  
  • Jag ångrar ibland att jag är tattuerad 
  • Jag tycker om att tracka folk med bögskräck! 
  • Jag flashback-märker sedlar..
  • Jag äter mycket pulver 
  • Jag är dålig på att ljuga:)

Regler:

Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.


Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler.


I slutet av inlägget skriver du de personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.


Jag utmanar: Ingen! haha

Av Andersson - 27 augusti 2007 20:04

PERSONLIGT
Namn: Carlaxel

Födelsedag: 2 Augusti

Hemstad: Norrköping
Ögonfärg: blå
Hårfärg: mörkblond typ
Längd: 176 brukar jag säga
Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Lejon
Skostorlek: 42
Är dina föräldrar skilda: Nej

FAVORIT
Färg: blå
Mat: pizza
Sport: Hockey e kul
Glass: nötigt
Godis: äter sällan, nötter då
Affär: ingen speciell
Nummer: 5
Tuggummi: använder inte (lärde mig aldrig bubblor)
Helgdag: Fiske!
Årstid: vår men alla har sin charm
Radiostation: P3
Kroppsdel på motsatta könet: Lår ojoj :P

VÄNNER OCH LIVET
Vem av dina vänner är mest lik dig: Ingen =)

Vem är mest högljudd: Danne =)
Vem får dig att skratta mest: Danne där med =))
Vem har du känt längst: Erik såklart
Vem är blygast: Palloff kanske ;)
När grät du mest: Inte när jag borde ha gjort det iaf..

Bästa känslan: oj jag känner den men kan inte beskriva..
Värsta känslan: maktlöshet kanske
Vart vill du bo i framtiden: Vet inte, känns svårt att svara på. 

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: Ja
Rymt hemifrån: Nej
Tänkt på självmord: Jo många gånger mer eller mindre seriöst..
Sovit utomhus: jo då
Spytt i skolan: kanske..
Velat bli modell: velat å velat..
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag: En del kan va svårt att skratta åt.
Sett en död människa: Ja, minst en iaf..
Ätit sushi: Det är gott också!
Varit på scen: Ja både sång å musik =) Kul va det också!

Retats: Ibland för mkt också!

DU
Svär: Nog mer än jag tänker på
Sjunger bra: Bra å bra, försöker iaf
Duschar dagligen: nae jag står över ibland för miljöns skull.
Vill gå på högskola/universitet: Gör jag
Vill gifta dig: Ja
Kommer överens med dina föräldrar: Ganska bra ändå. 
Gillar åska: ja det gillar jag!
Spelar något instrument: nej
Äger en ipod: Ja!

Sover med gosedjur: Nae
För dagbok: nej
Sjunger i duschen: Händer till och från!


THIS OR THAT
Pepsi/cola: Peppsi moserar bättre än cola.
McDonald´s/Burger king: Donken
Singeldate/gruppdate: singeldejt

Choklad/vanilj:  choklad

Jordgubbar/blåbär: ja du..
Kött/vegetarian: jag äter en del kött
Tv/film: Båda e fäjnt
Gitarr/trummor: Gitarr e skoj å låter bra
Adidas/nike: nike
Kakor/paj: Paj
Blind/döv: Fy vilket val! Jag får ångest av sånt här.. DÖV! (för då kan jag ändå vara ganska självständig. Blir ju knappast nån Matt Murdock tyvärr)

KAN DU
Gå ner i splitt
: Nej
Skriva med båda händerna: jo
Vissla: jo
Blåsa en bubbla: naej =)
Ha dina ögon i kors: japp
Nudda näsan med tungan: nope
Dansa: det får du fråga andra om!

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: Var nog leo (bortsett från mig själv)
Du pratade i telefon med: Leo också
Du msn:ade med: Kajsa, Gustav, Chris, Erik Kasselstrand
Du kramade: Nån tjej...nån..gång..
Du skällde på: Det var säkert erik eller kanske mamma
Du sportade med: Workout Leo, sporta med Danne, Jimmy och gösen annars senast (Basket)

SENAST DU
Skrattade: Idag
Grät: Sånt glömmer man
Tuggade tuggummi: läääääänge sen
Drog ett skämt: idag säkert
Sjöng en sång: Idag

VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster: En korsning

Lyssnar du på musik nu: Japp, The knife =))

Vad har du på dig: Jeans..

Vad är det på din musmatta: Har ingen..

TROR DU PÅ
Liv på andra planeter: Ja för faan!
Mirakel: inte gudomliga
Kärlek vid första ögonkastet: Nae det låter för bra asså
Spöken: Ibland, skulle helst inte göra det

Tomten: nej men 'tomtar' finns det gott om!

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: 3
Dricker du mjölk: Massor nåt paket om dagen

Person du hatar mest: Oj jag hatar nog ingen just nu.
Vad borde man uppfinna: Tidsmaskin vore ultimat
Är du ett hälsofreak: På sätt och vis..
Vilket är det värsta vädret: Regn e alltid skit

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards