Alla inlägg den 15 augusti 2007

Av Andersson - 15 augusti 2007 18:34

Så fick jag semester och lite sol på köpet! Ågelsjön med min bror Erik, Danne, Eddie, Jimmy, Macke, pullan med flera.. i två dar i rad! Kul och skönt va det i vattnet också.

Jag älskar att bada när vattnet blir 22-23 grader! Synd att det inte blev mer av det den här sommaren.


Jag gjorde min debut på Hälsostudion också med Danne. Nä jag ska inte börja lyfta där men det va kul att få se stället efter allt skitsnack man hört och jag tycker inte det va så illa ärligt talat. Vi tränade ben (min bästa muskelgrupp) och det blev nytt personbästa i knäböj sett till antal reps. Jag har inte vågat maxa än. Det är en farlig övning om man inte har kontroll och respekt.


Idag regnar det..men jag har sett Transformers och den va faktiskt riktigt bra!

 På fredag är det avskedsfest för Erik som flyttar till Piteå för studier. Hoppas han blir kvar där uppe och etablerar nåt så man kan komma dit ibland och hälsa på honom.

Vi ska till Världens Bar och käka i stort sällskap.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards