Direktlänk till inlägg 27 augusti 2007

Rubrik saknas

Av Andersson - 27 augusti 2007 20:04

PERSONLIGT
Namn: Carlaxel

Födelsedag: 2 Augusti

Hemstad: Norrköping
Ögonfärg: blå
Hårfärg: mörkblond typ
Längd: 176 brukar jag säga
Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Lejon
Skostorlek: 42
Är dina föräldrar skilda: Nej

FAVORIT
Färg: blå
Mat: pizza
Sport: Hockey e kul
Glass: nötigt
Godis: äter sällan, nötter då
Affär: ingen speciell
Nummer: 5
Tuggummi: använder inte (lärde mig aldrig bubblor)
Helgdag: Fiske!
Årstid: vår men alla har sin charm
Radiostation: P3
Kroppsdel på motsatta könet: Lår ojoj :P

VÄNNER OCH LIVET
Vem av dina vänner är mest lik dig: Ingen =)

Vem är mest högljudd: Danne =)
Vem får dig att skratta mest: Danne där med =))
Vem har du känt längst: Erik såklart
Vem är blygast: Palloff kanske ;)
När grät du mest: Inte när jag borde ha gjort det iaf..

Bästa känslan: oj jag känner den men kan inte beskriva..
Värsta känslan: maktlöshet kanske
Vart vill du bo i framtiden: Vet inte, känns svårt att svara på. 

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: Ja
Rymt hemifrån: Nej
Tänkt på självmord: Jo många gånger mer eller mindre seriöst..
Sovit utomhus: jo då
Spytt i skolan: kanske..
Velat bli modell: velat å velat..
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag: En del kan va svårt att skratta åt.
Sett en död människa: Ja, minst en iaf..
Ätit sushi: Det är gott också!
Varit på scen: Ja både sång å musik =) Kul va det också!

Retats: Ibland för mkt också!

DU
Svär: Nog mer än jag tänker på
Sjunger bra: Bra å bra, försöker iaf
Duschar dagligen: nae jag står över ibland för miljöns skull.
Vill gå på högskola/universitet: Gör jag
Vill gifta dig: Ja
Kommer överens med dina föräldrar: Ganska bra ändå. 
Gillar åska: ja det gillar jag!
Spelar något instrument: nej
Äger en ipod: Ja!

Sover med gosedjur: Nae
För dagbok: nej
Sjunger i duschen: Händer till och från!


THIS OR THAT
Pepsi/cola: Peppsi moserar bättre än cola.
McDonald´s/Burger king: Donken
Singeldate/gruppdate: singeldejt

Choklad/vanilj:  choklad

Jordgubbar/blåbär: ja du..
Kött/vegetarian: jag äter en del kött
Tv/film: Båda e fäjnt
Gitarr/trummor: Gitarr e skoj å låter bra
Adidas/nike: nike
Kakor/paj: Paj
Blind/döv: Fy vilket val! Jag får ångest av sånt här.. DÖV! (för då kan jag ändå vara ganska självständig. Blir ju knappast nån Matt Murdock tyvärr)

KAN DU
Gå ner i splitt
: Nej
Skriva med båda händerna: jo
Vissla: jo
Blåsa en bubbla: naej =)
Ha dina ögon i kors: japp
Nudda näsan med tungan: nope
Dansa: det får du fråga andra om!

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: Var nog leo (bortsett från mig själv)
Du pratade i telefon med: Leo också
Du msn:ade med: Kajsa, Gustav, Chris, Erik Kasselstrand
Du kramade: Nån tjej...nån..gång..
Du skällde på: Det var säkert erik eller kanske mamma
Du sportade med: Workout Leo, sporta med Danne, Jimmy och gösen annars senast (Basket)

SENAST DU
Skrattade: Idag
Grät: Sånt glömmer man
Tuggade tuggummi: läääääänge sen
Drog ett skämt: idag säkert
Sjöng en sång: Idag

VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster: En korsning

Lyssnar du på musik nu: Japp, The knife =))

Vad har du på dig: Jeans..

Vad är det på din musmatta: Har ingen..

TROR DU PÅ
Liv på andra planeter: Ja för faan!
Mirakel: inte gudomliga
Kärlek vid första ögonkastet: Nae det låter för bra asså
Spöken: Ibland, skulle helst inte göra det

Tomten: nej men 'tomtar' finns det gott om!

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: 3
Dricker du mjölk: Massor nåt paket om dagen

Person du hatar mest: Oj jag hatar nog ingen just nu.
Vad borde man uppfinna: Tidsmaskin vore ultimat
Är du ett hälsofreak: På sätt och vis..
Vilket är det värsta vädret: Regn e alltid skit

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andersson - 16 november 2007 00:37

Här e en fin låt.

aa

Av Andersson - 16 november 2007 00:11

Ute lite ikväll. Väldens Bar med erik å pullan. sen kom lillkarin och sist pierre å rickard. "Jag gick till baren å beställde två glas öl" som pontiak så poetiskt sjöng (eeh najaa?) Sen åkte vi med Karin till Donky å käka. Karin e färsking på köra ...

Av Andersson - 14 november 2007 16:15

Kan fylla en hel bloggsida med skit just nu men jag struntar i det. over and out....

Av Andersson - 12 november 2007 09:19

Det behövs lite krydda för att måndagsångesten ska försvinna, såsom bra intressanta nyheter som får en att vilja se framåt. Nu ska jag va ordentlig å gå iväg till skolan å plugga på tentan. I eftermiddag blir det "träff" med Elias. Ska försöka klämma...

Av Andersson - 11 november 2007 12:20

Igår va det fest hos Pullan. Vi käka pizza å drack öl i hans festlokal. Sen vart det sent och ingen ville dra ut så jag drog själv till trappan och det sög. Kände typ ingen. Drog tillbaka till festen och sen fick jag med mig Gurra å Elin vi träffa på...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards