Direktlänk till inlägg 28 augusti 2007

jo prisuppgifterna på hororna stod med..

Av Andersson - 28 augusti 2007 15:49

Jag minns att jag läste en artikel om Sunny Beach, Bulgarien i sommras. Jag har dessutom för mig att det var innan svensken hoppades ihjäl av dörrvakt, norsken vann "fullast vinner" tävlingen genom att supa ihjäl sig på kluben och även före att en drös 16-17åriga skandinaviskor blev våldtagna. Det här var nån vecka innan.

Jag blev tagen av artikeln som kanske mer ska liknas vid ett reportage, där intressanta detaljer drogs fram. Citat slängdes in lite här å där, jag tror inte de som sa dem fattade riktigt vilka intentioner frågeställaren hade..


I alla fall! Jag minns att jag berättade vissa detaljer ur artikeln och att jag bemöttes med stela blickar. Ja till exempel att i expressenartikeln står det vad hororna kostar, ett pris för de "fula" ett för de "snygga" och ett för de "riktigt snygga." Folk fattade inte, tog inte till sig att det inte var jag som stod där och så cyniskt delade upp prostituerade i fula, snygga å supersnygga. Eller  trodde de att jag blev sugen att åka dit å köpa sex? Det va ju inte riktigt så jag menade utan jag förundrades bara att reportaget tog upp det. Är det inte konstigt? Varför gör man det egentligen.. är hororna så centrala verkligen..

"– 30 leva för de fula, 50 för de snygga, och 100 för de riktigt snygga men det är typ tjejerna från strippklubbarna, säger han."

Det är väl bra att veta om man ska åka dit säkert, då kan jag ta med några hundra leva extra och få några praktskjut av några riktiga tiopoängare. Eller liksom vad är meningen..


Horor är något ungdomarna går till om de inte får nåt sex på egen hand från uteställena. En naturlig del av festandet på sunny beach tydligen, så naturlig att det säkert inte vore verklighetskildrande att utelämna den detaljen, eller?


Andra intressanta detaljer jag kan ha nämnt ur artikeln.

 - Det står vad sexhotellen tar för en timmes knullande med sin 100 levas hora. (40 leva) (också bra för sexturisten att ha koll på)

 - Tjejer red omkring i bara trosor på hästar på stranden

 - Tjejer tävlar i  strippning på klubbarna, den som visar mest vinner..

 - Även killar strippar åt damerna på Ladies night.

 - Spriten hälls rakt ner i halsen på de oskyldiga ej ens myndiga flickorna så de kan väl inte beläggas med hela ansvaret för dumheterna de hittar på i fyllan?? Eller?   

  


Läs gärna artikeln här!

http://www.gt.se/nyheter/1.752160/har-hetsas-svenskar-pa-sexfester

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andersson - 16 november 2007 00:37

Här e en fin låt.

aa

Av Andersson - 16 november 2007 00:11

Ute lite ikväll. Väldens Bar med erik å pullan. sen kom lillkarin och sist pierre å rickard. "Jag gick till baren å beställde två glas öl" som pontiak så poetiskt sjöng (eeh najaa?) Sen åkte vi med Karin till Donky å käka. Karin e färsking på köra ...

Av Andersson - 14 november 2007 16:15

Kan fylla en hel bloggsida med skit just nu men jag struntar i det. over and out....

Av Andersson - 12 november 2007 09:19

Det behövs lite krydda för att måndagsångesten ska försvinna, såsom bra intressanta nyheter som får en att vilja se framåt. Nu ska jag va ordentlig å gå iväg till skolan å plugga på tentan. I eftermiddag blir det "träff" med Elias. Ska försöka klämma...

Av Andersson - 11 november 2007 12:20

Igår va det fest hos Pullan. Vi käka pizza å drack öl i hans festlokal. Sen vart det sent och ingen ville dra ut så jag drog själv till trappan och det sög. Kände typ ingen. Drog tillbaka till festen och sen fick jag med mig Gurra å Elin vi träffa på...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards