Direktlänk till inlägg 13 augusti 2007

Första lediga dagen

Av Andersson - 13 augusti 2007 21:56

Nu är jobbet slut för oss vikarier. Jag tror faktiskt jag var den enda som tyckte det va skönt att sluta på det där stället. En del intagna tog man ett mer ordentligt farväl med, nåra skulle bjuda på öl om man träffa på dem ute, sa de i alla fall, en annan skrev en dikt om mig och sa att han skulle fixa "ryssar" när vi sågs ute (och det har jag inte bett om precis, hehe men lite kul var det ju ändå)


Det sjuka är att pengarna går åt fort som faan!

De bara flyger iväg för det finns så mycket saker man vill handla. Får nästan ångest men samtidigt känner jag att pengar är till för att, ja ni vet.. inte sparas i alla fall. =)


Nu ska jag njuta av ledigheten. Ikväll va det längre kvällsbad med nästan hela gänget. Det va jätteskönt i vattnet kanske 23 sådär.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andersson - 16 november 2007 00:37

Här e en fin låt.

aa

Av Andersson - 16 november 2007 00:11

Ute lite ikväll. Väldens Bar med erik å pullan. sen kom lillkarin och sist pierre å rickard. "Jag gick till baren å beställde två glas öl" som pontiak så poetiskt sjöng (eeh najaa?) Sen åkte vi med Karin till Donky å käka. Karin e färsking på köra ...

Av Andersson - 14 november 2007 16:15

Kan fylla en hel bloggsida med skit just nu men jag struntar i det. over and out....

Av Andersson - 12 november 2007 09:19

Det behövs lite krydda för att måndagsångesten ska försvinna, såsom bra intressanta nyheter som får en att vilja se framåt. Nu ska jag va ordentlig å gå iväg till skolan å plugga på tentan. I eftermiddag blir det "träff" med Elias. Ska försöka klämma...

Av Andersson - 11 november 2007 12:20

Igår va det fest hos Pullan. Vi käka pizza å drack öl i hans festlokal. Sen vart det sent och ingen ville dra ut så jag drog själv till trappan och det sög. Kände typ ingen. Drog tillbaka till festen och sen fick jag med mig Gurra å Elin vi träffa på...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards