Direktlänk till inlägg 1 juni 2007

Morgonhändelser

Av Andersson - 1 juni 2007 07:46

Målaren skulle komma tillbaka och idag skulle jag inte öppna i kallingar.

Innan målaren kom höll jag på att starta en eldsvåda i lägenheten. Jag kan ibland va lite klumpig på morgonen. Ja rent dum i huvet faktiskt...


----Till er som gör gröt i mickro:----


Glöm inte ha vatten till havregrynen innan du mickrar!


En minut och det började lukta popcorn. Inspekterade grynen som rykte som fan. Det var inte många sekunder kvar till flammorna.


Målarn kommer som planerat. Vi snackar lite skit. Det brukar jag göra med alla hantverkare nu för tiden som ska in. De är ofta både trevliga och pratsugna lämnar roliga historier. Idag fick jag veta att fler pinsamma incidenter skett i samband med fönsterrenoveringen. I lägenheten under hade en ung snickarlärling sprungit in i och funnit en tjej i trosor på morgonen.  Inte lätt att vara tjej inte, tur man är kille i vissa situationer. En del shommar vill inte heller ha sina fönster målade tydligen för det öppnar inte.


Idag är det den sista dagen i plugget för mig. Nästa vecka börjar jag jobba men det blir tyvärr lite rest på den här kursen eftersom jag inte kan va med hela vägen till slutet. Jag har skrivit en reflektionrapport på 3002 ord som jag ska lämna in på något vis också.


 Innan jag tar tag i plugget på allvar så ska jag gå och träna.

Idag blir det ben och rumpa, ensam tyvärr. Kanske slänger in lite rygg också.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andersson - 16 november 2007 00:37

Här e en fin låt.

aa

Av Andersson - 16 november 2007 00:11

Ute lite ikväll. Väldens Bar med erik å pullan. sen kom lillkarin och sist pierre å rickard. "Jag gick till baren å beställde två glas öl" som pontiak så poetiskt sjöng (eeh najaa?) Sen åkte vi med Karin till Donky å käka. Karin e färsking på köra ...

Av Andersson - 14 november 2007 16:15

Kan fylla en hel bloggsida med skit just nu men jag struntar i det. over and out....

Av Andersson - 12 november 2007 09:19

Det behövs lite krydda för att måndagsångesten ska försvinna, såsom bra intressanta nyheter som får en att vilja se framåt. Nu ska jag va ordentlig å gå iväg till skolan å plugga på tentan. I eftermiddag blir det "träff" med Elias. Ska försöka klämma...

Av Andersson - 11 november 2007 12:20

Igår va det fest hos Pullan. Vi käka pizza å drack öl i hans festlokal. Sen vart det sent och ingen ville dra ut så jag drog själv till trappan och det sög. Kände typ ingen. Drog tillbaka till festen och sen fick jag med mig Gurra å Elin vi träffa på...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards