Alla inlägg den 3 juni 2007

Av Andersson - 3 juni 2007 20:10

Imorn bitti börjar jag jobba på kriminalvården. Ska få introduktion och utrustning!

Idag har jag inte gjort mycket vettigt. Det va fest och stor utekväll igår och jag lyckades bli upptagen hela natten så jag har mest varit jäkla trött. Blir till att sova snart igen och försöka starta en ny vecka med ett sunt leverne.


Måste samla ihop lite kraft och ork över natten nu. Bye 

Av Andersson - 3 juni 2007 10:57

Det hände jäkligt mycket grejor igår.

Först åkte jag och bada med min bror Svärda å Macke Andersson. På vägen till sjön Skiren stanna vi på Maxi och köpte grillgrejor. Erik fastna framför fiskdisken och tanten bakom unda om han skulle ha något.

- Nae det va bara den där hajen som såg så häftig ut, sa Erik

- Du kan få den om du vill ha den, sa tanten tillbaka.

Erik tog givetvis hajen som va kanske 70 cm lång och fick namnet Stinky ganska fort. Vi åkte sen och bada med Stinky och Svärda visade prov på sina utmärkta grillkunskaper när han visade hur man lekte med överbliven tändvätska ute i skogen.


Vi har gott om bilder på stinky så det kommer nog upp nåt vart efter.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards