Alla inlägg den 2 november 2007

yee

Av Andersson - 2 november 2007 12:40

Inget supa i helgen.

Träningen går bra.

Igår fick jag nåt skit i nån muskel i ryggen men idag kändes det lite bättre.

Igår plåtade jag lite produkter åt http://www.skateboardcharity.com

i princip helt gratis. Man är utnyttjad så det skriker om det. Jag "kanske" skulle få ett större uppdrag i framtiden där jag plåtar hela ders sortiment och få betalt på riktigt.

Det blev i alla fall ett bra jobb. 

  

Idag på träningen med Danne såg vi en sån häftig tjej där. Hon kanske inte va den snyggaste vi sett på ett gym (hon såg ändå riktigt bra ut) men hon va häftig.

Hon va häftiga för att: 

..hon va ganska stark för att va tjej  

..hon träna riktiga övningar på ett manligt sätt

..hon hade fin atletisk kvinnokropp


Vi borde tagit nummer, hon verkade ju lite intresserad av våra göromål också.. tror jag iaf.

Men det gjorde vi inte.


På söndag är det seriefinal för Hästen. Otroligt kul.

hejdå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards